sobota, 11 maja 2013

Rozdział 35

W końcu skończyłam sprzątać.... OOOO boże kiedy ja tam ostatnio sprzątałam, wyglądało  jakby z rok. Jestem wykończona i strasznie głodna. Muszę iść do kuchni i coś schrupać. Kocham moją Mamę, przygotowała mi przepyszne spaghetti. Uwielbiam je! Wcinam sobie obiadek i nagle dzwoni telefon to Zayn .
- Hej
- Hej Kochanie . O której wychodzimy ??
- Ze Samanta umówiłam się na 19 :)
- To o której po Ciebie przyjść ?
- Hmmm... 18:30
- Ok Kochanie to będę za 10 min .
- COOOOO.???? To już ta godzina ?? O matko to ja lecę się szykować ! Kocham Cię ! Pa
- Hahhahah Na razie 
Pobiegłam szybko na górę i przejrzałam wszystkie sukienki . Wybrałam czarną bez ramiączek ze złotymi ,,dżetami " na górze . Do tego dobrałam jasne nie za wysokie szpilki   i czarno-kremową torebkę . Usta pomalowałam czerwoną szminką . A to wszystko wyglądało TAK.
Gdy się malowałam przyszedł Zayn, ale drzwi otworzyła mu Faye, która już wcześniej się uszykowała, ubrała się w TO. Wyglądała jak zwykle olśniewająco . Jak zeszła na dół nalewała sok Zayn'owi, który uśmiechnął się na mój widok . Podeszłam do niego, złapał mnie w pasie przyciągnął do siebie i namiętnie pocałował w usta. Całowaliśmy się tak długo, aż Faye nie zaczęła chrząkać . Zaśmialiśmy się i on tylko trzymał mnie w pasie i w drugiej ręce trzymał sok pomarańczowy. Chwilę gadaliśmy, ale naszą rozmowę przerwał dzwonek do drzwi, Faye pobiegła jak na skrzydłach, bo można było się domyślić, że jest to Tom . Weszli razem do kuchni trzymając się za ręce, Faye miała wielkiego banana na twarzy, wyglądała na prze szczęśliwą . Przywitaliśmy się i wyszliśmy na imprezę ..................
_______________________________________
Taki tam mam nadzieję wstęp do naszego powrotu :)

4 komentarze:

  1. Ommm ;)
    Słooooooodko ;D
    Podoba mi się ;p
    Czekam na kolejny rozdział ♥
    ---------------------------
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ! Piszecie dalej ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper :) ! Zapraszam do mnie http://zayn-rose-danger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie zapraszam na nowego bloga, na którym już pojawił się prolog. :)
    Link do strony: http://you-took-my-heart-bvb-fanfiction.blogspot.com/
    Link do zwiastunu: https://www.youtube.com/watch?v=u1k3i8yOIcY
    Walka o władzę na świecie, nie zostaje rozstrzygnięta. Panująca do tej pory piątka mężczyzn opada z sił, a ich odwieczny wróg - F.E.A.R., wręcz przeciwnie. Żadna ze stron nie zamierza jednak odpuścić. Wszechogarniający chaos staje się, coraz bardziej groźny, ale do czasu. Osiemnastoletnia Destiny - ulubienica samego Lucyfera, zostaje wysłana na ziemię by rozwiązać krwawy konflikt. Z rozkazu Pana Ciemności, udaje się na stronę dotychczasowych władców zwanych Wild Ones, którzy przyjmują ją z nieskrywaną radością. Istnieje jednak wyjątek. Andy Biersack podchodzi sceptycznie do upadłej anielicy i widocznie nie zamierza zmienić swojego zdania. Czas, ku zaskoczeniu wszystkich, powoduje, że Destiny oraz Prorok zaczynają odczuwać, dotąd nieznane sobie emocje. Co stanie się, kiedy Lucyfer, mający do tej pory nadzieję na wspólną przyszłość z podwładną, odkryje prawdę? Jak postąpi niedoświadczona anielica, gdy dojdzie do ostatecznej bitwy pomiędzy Wild Ones, a F.E.A.R.'em? Czy będzie miała w niej swój udział, tak jak planowano od początku?
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń